*Lenas lilla blogg*

Vinter -------> höst

Publicerad 2013-04-23 22:15:36 i Allmänt,

Har vi gått från vinter direkt till höst???
Iså fall undrar jag vart våren och sommaren tog vägen.????
 
Ute blåser det full storm, precis som en riktig höstdag.
Det knakar och knäpper i kåken.
Så undrar om den står kvar i möra bitti...eller om den har förflyttat sig någon annanstans.
Precis som huset i *Trollkarlen från QZ* gjorde. ;)
Jag kanske får träffa Plåtman, fågelskrämman och det fega lejonet i morgon när jag vaknar.
Det vore en upplevelse.
 
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2013-04-24 07:50:07

Idag har blåsten lagt sig här,men igår trodde jag Valle skulle flyga iväg när vi va ute..
Hälsa till plåtman från mig...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela