*Lenas lilla blogg*

Lite Bilder

Publicerad 2013-04-14 13:20:11 i Allmänt,

Idag tog jag med mej kameran när jag var ute på promenad.
Så typiskt att alla djur som jag brukar se var som uppslukade.
 
Men här kommer lite andra motiv.
 
 
Lite smältvatten som porlar i bäcken....
 
 
 
En kaja som spanar....efter våren kanske ;)
Jämt när jag ser massa kajor så kommer jag att tänka på filmen "FÅGLARNA" av
Alfred Hitchcock
En film jag såg när jag var liten... och den sitter fortfarande kvar i huvudet....Skulle idag aldrig titta på en film av Alfred Hitchcock.
PSYCHO filmer.....Hua...
 
 
 
Jag gillar gamla stenmurar... tänk vilket jobb dom gjorde förr...
Härligt med den gröna mossan.
 
 
 
En halmbal som har övervintrat ...

 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-04-14 13:33:09

Jag brukar också bli påmint om den filmen fåglarna. Usch.

Fina bilder, bra att du märker också:).

Postat av: Mariette

Publicerad 2013-04-16 12:13:31

Härligt fina bilder. Med namnmärkning och allt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela