*Lenas lilla blogg*

Full fart

Publicerad 2013-04-10 20:17:39 i Allmänt,

Idag har det gått i 100 knyck hela dagen tror jag.
Blev lite övertid på jobbet som jag inte hade räknat med, hann inte ta nån rast heller idag.
Sen raka vägen in till stan där jag skulle möta en person halv2 .. men kom inte iväg från jobbet förrän 13,45... lite sen blev jag.. jag som jämt är ute i god tid annars.
Men det löste sig iallafall... sen iväg för att prova arbetskläder.
Femhundringen som vi får spendera räckte faktiskt till 4 st tunikor. :O
Tog likadana tunikor fast i 4 olika färger.
Sen hem och fixa käk för jag var hungrig som en varg...
hade bara fått i mej 2 knäckemackor  på hela dagen.
Sen hamnade jag i soffhörnet där jag tilbringar resten av kvällen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela