*Lenas lilla blogg*

♥ ZAKARIAS ♥

Publicerad 2012-09-02 10:53:12 i Allmänt,

Ja här är det full rulle.
Kanske inte just nu för nu har han somnat i soffan en stund. :)
En liten förmiddagsvila.
Kan ju inte påstå att jag hinner nått annat än passa den lilla krabaten.
Är ju på allt som man inte får röra... ;)
I går kväll så....
 

Klättrade vi in under pallen....men komma därifrån var värre ;)
Tänk om man hade bara 1/10 av hans energi... fy bubblan vad effektiv man skulle vara :)
Nu ska farmor gå och fixa till lite mat till gullungen tills han vaknar .
 
♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela