*Lenas lilla blogg*

Sovmorgon

Publicerad 2012-09-29 09:17:32 i Allmänt,

Blev visst lite sovmorron...hade inte räknat me det.
Jag brukar alltid vakna tidigt...men inte idag.
Vaknade 8,20....
Men nu sitter jag här iallafall och har varit runt och läst lite bloggar som jag följer.
Men verkar som om många inte hunnit blogga nu för tiden eller oxå har dom fått bloggtorka. ;)
Ska iväg och jobba sen... har ju min jobbarhelg igen... dom kommer ofta tycker jag ;)
Helt otroligt...solen tittar fram...:)
Fast igår var det en jätte fin höstdag oxå... men då satt jag inne och pluggade. :(
Nu ska jag gå ner och stoppa i mej lite frulle.
Ha en härlig lördag.
 
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-09-29 10:08:05

Skönt med sovmorgon!
Ha en toppen bra dag.

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-09-29 12:22:00

Godmorgon :)
Vilket fint hus du har =b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela