*Lenas lilla blogg*

Såååååååååååååå TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTT !!!!

Publicerad 2012-09-16 05:42:00 i Allmänt,

Det är inte sant så trött jag är idag.
Får nog använda ett par tändstickor för att hålla ögonlocken uppe.
Men det är självförvållat.
Så går det när man inte går och lägger sig och sover när man ska.
FYYYY på dej Lena. ;)
Ja ja... får väl stjälpa i mej extra mycket kaffe idag...
 
Nu väntar ännu en jobbardag , hoppas den blir lugn och att den går FORT !!!
;)
 
Hoppas ni får en bra dag och DU !!!!
Lämna gärna ett litet tassavtryck när du ändå är här... skulle bli så glad då.
:D

 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-09-16 07:28:01

Hoppas att du piggar på dig under dagen.

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-09-16 12:52:09

Ja jag har sovit dåligt inatt jag med..min snarkmaskin (läs maken) har sovit i Enköping inatt och är man inte van att sova i tystnad så är det krångligt det med.. ;) haha..

SV: Tack gumman! Hur går det att hitta knallgrönt garn då? *nyfiken*

Kraaaam
Sanna

Svar: har inte hunnit kollat på garn ännu... finns inga garnaffärer här ute i buschen ;)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela