*Lenas lilla blogg*

GP Speedway

Publicerad 2012-09-09 10:31:00 i Speedway/sport,

I går kväll var det GP Speedway i Målilla.
Och så klart var jag på plats.
Vi fick en svensk på pallen iallafall Antonio Lindbäck kom trea.
TYVÄRR så vann ju GOLLOB   :(  & Chris Holder  kom tvåa.
 
Men tyvärr så var det en hel del fylla oxå... och det var INTE ungdomarna som utmärkte sig.
Utan det var de ÄLDRE herrarna som var så fulla så de inte kunde stå på benen... 2  ramlade ner för trappen på läktaren där jag satt.
Mycket man får ut att titta på speedwayen då.
Jag var inte nykter jag heller.. men man måste dricka med förstånd.
Men tyvärr så går ju vettet ut på många när spriten går in....
 
 
Antonio Lindbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela