*Lenas lilla blogg*

Första skoldagen

Publicerad 2012-09-19 06:31:00 i Allmänt,


Jaha då ska man börja skolan igen då :S
Det var ju inte igår... inte i förrgår heller för den delen som man satt i skolbänken.
Samtidigt som det känns kul så undrar jag vad F*N jag gett mej in på. :)
 
Fast med lite nytt skrivmaterial som jag införskaffade igår så kommer det gå som en dans. *host*harkel*
Börjar med heldag idag...blir nog mest bara att man får en massa information.
 
Det jag fasar för mest... det är att behöva sitta still och bara lyssna.
Det är ju inte min grej precis... och det ser väl kanske inte så bra ut att ta med sig en stickning att syssla med under tiden man lyssnar  ;) 
Kommer säkert att få träsmak i baken inom en kvart ;)
 
WISH ME GOOD LUCK !!!!
:D
 
 

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2012-09-19 07:57:06

Lycka till, vad är det du skall läsa ?

Svar: Tack! Läser demenssjukdomar på högskole nivå :S
Lena

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-09-19 08:37:54

Lycka till gumman! <3

SV: Ja jag upphör som sagt att aldrig sluta förvånas utav människors givmildhet.. <3

Kraaaam
Sanna

Svar: TACK !!! Det kommer verkligen att behövas :S
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela