*Lenas lilla blogg*

Vintertid

Publicerad 2012-10-28 06:49:11 i Allmänt,

 
Go´morron..
Ni har väl inte glömt att ställa om klockan till normaltid?
Det jobbigaste med att ställa om tiden är ju att behöba vakna kl 03,00 för att ställa tillbaka klockan 1 timme ;)
Men inte fattade min kropp att jag skulle sova 1 timme längre... :(
Så nu sitter jag här kl 6,30 en söndagsmorgon och ledig är jag oxå.
Så det är väl lika bra att gå och slänga i en maskin tvätt.
Termometern visar på - 7,3 ..me like....NOT !!!

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-10-28 08:03:52

God morgon!
Morgon stund har guld... :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-10-28 09:26:25

Godmorgon! Här är klockorna omställda. Detta året glömde jag inte det =b

Postat av: Nett

Publicerad 2012-10-28 12:11:00

Skönt att vara ledig, det är jag med :)

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-10-28 17:29:05

Jodå klockorna är omställda och klara.. =)

SV: Hoppas att dom skall funka i alla fall..annars får jag modifiera halsduksmodellen något bara.. =)

Ha en fortsatt fin söndagskväll! =)

Kraaam
Sanna
Ps. Ser så fram emot att få hem vantarna *nyfiken i en strut* Ds.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela