*Lenas lilla blogg*

Tvätt

Publicerad 2012-10-02 08:17:56 i Allmänt,

Tvätt tvätt tvätt står överst på schemat idag.
Måste ha lite kläder rena till helgen. ;)
Ute är det grått och trist...kan det bero på att det är höst??? ;)
I dag är jag ledig...
Fick jobba över några timmar i går , vilket jag inte hade räknat med... men snäll som man är så .... ;)
Har varit runt på lite bloggar och sett att ni lägger in så härliga höstbilder... får nog ta en sväng med kameran jag också.
Funderar på när jag ska hinna det... Hmmm... tycker inte jag hinner med det jag ska just nu.
Men men.. nån lucka kan jag nog hitta :)
Ha en bra tisdag !
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-10-02 08:40:47

Mitt dygn skulle också behöva fler timmar...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela