*Lenas lilla blogg*

I did´t again

Publicerad 2012-10-29 17:48:00 i Allmänt,

Ja...vad glömde jag ???
 
Jag gick ju upp tidigt i morse i tron om att jag började jobba klockan 07,00.
Men när jag hade klätt på mej ytterkläderna , så tänkte jag bara kolla vem som mer jobbade idag.
Och vad uptäcker jag då???
JO !!! jag börjar kl 08,00
Så det var bara att ta av sig ytterkläderna igen, för jag hade ingen lust att åka till jobbet 1 timme tidigare än vad jag behövde.
Visserligen så är jag jämt ute i go tid... men...kanske inte en hel timme  ;)
Så började min dag idag.
 
P.s. Kan ju tala om att det är inte första gången detta händer mej D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela