*Lenas lilla blogg*

En dag vid stugan

Publicerad 2012-10-21 14:11:05 i Allmänt,

 
 
 
I går tillbringade vi hela dagen vid stugan.
Eldade massa ris och sly som hade röjts under sommaren.
En trevlig dag med familjen blev det.
 
 
En perfekt dag för att elda...
En dimmig dag
 
 
 
Nu kommer vi att se sjön ännu bättre från stugan...
 
 
Bröderna brothers :)
 
 
Bada är väl inte att tänka på ???
 
Liten hjälpreda..
 
Jobbigt att hjälpa till...
 
Försök till fisketur i dimman...
 
 
Sen blev det korvgrillning...

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2012-10-21 15:30:47

Underbara bilder :)

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-10-21 17:39:01

Vilken härlig höstdag ni har haft.
Det syndes nästan att dom va bröder :)

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Publicerad 2012-10-21 17:39:08

Så fina bilder :)
Tittar också in och önskar dig en fin söndag och en skön start på veckan.
Ha de gott kram Maria

Postat av: Linn

Publicerad 2012-10-21 22:55:27

åh vad mysigt jag vill oxå ha en stuga!!! ta lite kort på den så får ma se!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela