*Lenas lilla blogg*

15 oktober

Publicerad 2012-10-15 07:17:19 i Allmänt,

Morning !!!
Ja då har halva oktober snart gått.
Usch vad tiden går.
Idag är jag "ledig"... men ska strax hoppa in i duschen för att sen bege mej iväg på ett läkarbesök.
Sen måste det handlas lite också, för nu ekar det i kylen och skafferiet ;)
Nu är det verkligen höstväder ute det regnar och blåser och det snöar löv.
Man vill helst sitta i soffhörnet och kura ihop sig.
Ska försöka hinna med att leta lite garn idag oxå.
Ska ha ett par speciella färger.
Sen måste jag även göra en stor beställning på garn via nätet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela