*Lenas lilla blogg*

Dimmigt

Publicerad 2012-11-25 08:01:00 i Allmänt,

 
 
 
Morning !
 
 dag är det så dimmigt så när jag först tittade ut genom fönstret så trodde jag att det snöade.
Men som tur var gjorde det inte det :)
 
Min Migrän tycks inte vilja försvinna...var ilte bättre i går..men är sämre idag igen.
Men det är bara att bita ihop och se glad ut och fortsätta med sina sysslor.
För den där Inga är så lat så jag är ju tvungen att göra allt själv.
Så vad ni än gör... anlita inte henne ;)
 
Tänkte jag skulle ta det sista fönstret i köket idag.
Sen har jag faktiskt bara 2(3) fönster kvar . Det ena kommer jag inte åt själv för det sitter så dumt.
Sen i eftermiddag kommer min trollunge med sin mor & far.
Alltid lika kul :)
 
Vad ska ni hitta på idag då?
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-11-25 09:12:35

Tråkigt att du inte mår bättre..
Hoppas att du får en bra dag ändå.

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-11-25 11:55:25

Det är skit med migrän, hoppas du har rediga piller mot det.
Måste säga att jag är lite avis, jag har inte ens börjat med fönsterna här. Det är nog jag som är Inga
=(

Postat av: Linn

Publicerad 2012-11-26 12:43:33

USch fy fan för migrän. det finns ju ganska bra migrän mediciner. dock måste man ta dom precis innan man börjar känna av någon symptom, inte alltid att man har det till hands, men kolla med apoteket! annars kan alltid läkare skriva ut lite starkare :)

Svar: Thomas har ifall jag behöver :)
Lena

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela