*Lenas lilla blogg*

Vaken igen...

Publicerad 2012-05-29 05:58:13 i Allmänt,

Tycker jag nyss gick å la mej i sängen.
Timmarna går så fort när man sover.
Vaknade till tidigare i morse av att det regnade... välbehövligt.
Det är så himla torrt ute nu.
Duggar lite fortfarande faktiskt.
Nu kanske lite av all pollen sköljs bort oxå.
För det är ju mängder nu... märks på bla. bilarna som är alldeles gula av pollen.
Snart bär det av mot jobbet igen.
Bara 18 arbetsdagar kvar nu innan semester. :)

Ha en bra dag å hörs vi senare.

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-05-29 06:45:31

Hoppas att din dag blir toppen bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela