*Lenas lilla blogg*

Telesupport

Publicerad 2012-05-04 10:46:02 i Allmänt,

Suttit i telefonen med telesupport i över en timme och blivit kopplad hit och dit.
Och suttit i telefonkö på varje  ställe.. å sen när jag kommer fram dit jag ska och börjar få hjälp så blir jag bortkopplad och får börja om igen ...%&=?&#%&/?=)(&%.
Vilken tur att man inte har nått annat att göra än att sitta i telefonkööööööööööööööööööööööö.
 


Fortsättning....

Jaha kom fram efter ytterligar 30 minuters telefonköööööööööööööööööööö.
Killen som svarade sista ggn nu fick sig en rejäl utskällning av mej.. fast det är ju inte hans fel... men var ju tvungen att skälla på nån ;)
Och nu måste vi ta datorn + mobila bredbandet och åka ett par mil för att testa det mot en annan mast....
Dom kunde inte bara skicka ett nytt...
Nu ska jag nog börja kolla runt efter ett annat bolag som har lite bättre service...
Så Tele 2 kommer nog slippa mej som kund framöver....

:mad:

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2012-05-04 14:01:25

Förstod direkt att det var Tele2 du menar!

Jag har suttit i kö med ca 120 st före mig i kö sen när jag väl kom fram så kopplade dom mig vidare då var klockan 19.55 dom stängde 20.00...så var det med det!!



Ha en sköm helg iaf

Kram

Postat av: Nett

Publicerad 2012-05-04 14:48:40

Sådant är ju bara så trist! :(

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-05-05 19:26:04

Fasen vad ledsamt det är när det blir så. =/

jag blir ursinnig när det ska kopplas hit och dit.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela