*Lenas lilla blogg*

Planterat

Publicerad 2012-05-23 10:27:22 i Allmänt,

TJOLAHOPP !!!

Har varit ute på en morronpromenad... ganska varmt redan på morgonen.
Fick lite tomatplantor, paprika plantor och tagetesplantor när jag gick förbi Tant V. på vägen hem.
Så nu har jag satt dom oxå.
Hoppas dom klarar sig och att det blir massor med tomater å paprikor. :)
Har även satt ut mina pumpa plantor nu.
Så nu håller vi tummarna för inte allt för kalla nätter.

Ni får ha en fortsatt bra dag!

Pöss !!

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2012-05-23 11:33:30

Nä nu får det bara komma värme :)

Postat av: Linn

Publicerad 2012-05-23 19:48:02

åh jag vill oxå kunna plantera massa goa grönsaker och bär och allt sånt!

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-05-23 21:43:01

jag läste tangentplantor..tänkte,jaha nu sliter hon så på tangenterna att hon måste odla,haha!!

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-05-24 10:10:18

Jamen då borde ju jag också kunna sätta ut mitt. (Kollar först om ditt klarar sig hahaha)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela