*Lenas lilla blogg*

Fredag morgon

Publicerad 2012-05-11 08:15:09 i Allmänt,

Morrn morrn!!

Igår kväll regnade det och nu skiner solen från blå himmel.
Känns som om det skulle kunna bli riktigt varmt idag också.
Och så är det ju redan min sista semesterdag denna vecka. :(
Nu är det bara att vänta på sommarsemestern.
Skulle vilja ha semester jämt ;)
Tänkte jag skulle bli miljonär nån gång så jag skulle kunna ha det.
Drömma kan man ju göra för det är än så länge gratis.
Finns inte så mycket som är gratis längre.
Men ni får ha en fortsatt bra dag.
själv ska jag ta mej lite...

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-05-11 09:04:58

Härligt att solen lyser hos dig när du har semester,

här i Värmland vräker regnet ner.......

Kram & ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela