*Lenas lilla blogg*

Förkyld+ trasig tand

Publicerad 2012-05-18 00:29:35 i Allmänt,

Inte nog med att jag har åkt på världens förkylning igen, så gick min tand sönder oxå I G E N !!!!!
Ni som följt mej på bloggen en längre tid, vet att jag har sprungit till tandis stup i kvarten med en tand som ska rotfyllas ( förhoppningsvis).
Idag lossnade en stor bit igen.. så det blir att ringa tandläkaren i morron bitti .
H A T A R att gå till käftis.

nu tänker jag gå å lägga mej å försöka sova bort åtminstone förkylningen.
Tanden hjälper det nog inte att försöka sova bort ;)

Så go´natt vänner.
söv så gött
:D

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-05-18 06:57:10

Vilken otur du har,

hoppas att förkylningen är bättre idag.

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-05-18 21:17:32

Usch så trist =( Jag håller också på och springer till tandläkaren. Det senaste nu eftersom jag biter sönder tänderna är en tandskena... billigt och bra =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela