*Lenas lilla blogg*

7 km

Publicerad 2012-05-15 18:15:48 i Allmänt,

Då var andra arbetsdagen avklarad denna vecka...så nu tar jag 2 dagars ledig :)

T. och jag tog en promenad när jag kom hem efter jobbet.
Det blev ca 7 km i ganska rask takt.
Hon och jag ska försöka komma ut och röra på oss lite oftare.
Alltid kul att gå med henne.. vi snackar så tiden går så fort när vi är ute och går.

Var uppe i skogen nyss och plockade lite mera KAIP
Ska till mitt andra ställe nån dag och plocka mera.

Nu ska jag hoppa in i en snabb dusch sen blir det nog soffhörnet fram åt kvällen.
Gubben är iväg på speedway. Och jag följde faktiskt inte med ikväll... konstigt nog.
:)

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-05-15 19:35:01

Jobbar i morgon,sen är jag ledig4 dagar,såå skönt!

Postat av: Megamongot

Publicerad 2012-05-15 20:28:40

Kaip? Kan man äta kaip? Går det inte lika bra med maskrosblad?



kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela