*Lenas lilla blogg*

Ljust ute..

Publicerad 2012-03-17 05:41:25 i Allmänt,

Halljo på er alla...!!!!
Usch så jobbigt att gå upp tidigt.
Men ska man iväg å jobba så är man ju tvungen.
Som ni kanske förstår så har jag en jobbhelg framför mej.
Så så mycket annat lär man inte hinna med i helgen.
Vad ska ni hitta på för skoj då?

Men vad ljust det är ute så här dax... me like. :)
Märks att vi går mot ljusare tider igen.
Fortfarande minus grader på morgonen och kvällarna.

Men hoppas ni får en bra dag och ni som är lediga... passa på och.....NJUT !!!!

:D

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2012-03-17 11:08:27

Nog är det så att när jobbet kallar så är det bara att gilla läge med att gå ur den varma sängen. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela