*Lenas lilla blogg*

Min svampskog

Publicerad 2012-06-07 09:12:30 i Allmänt,

Blev så lessen häromdagen...
Åkte förbi min bästa svampskog...men det var ingen skog längre...
Dom hade kalhuggit allt. *snyft*
Där fanns mitt allra bästa svampställe.
Var ska jag hitta ett sånt ställe igen???



Det här  plockade jag på det stället, på bara en liten stund.
Och det gör jag varje år... ibland flera korgar.
F A N vad dom förstör i skogen med sitt skövlande.
Det var bättre förr.
När dom fällde skog för hand.

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-06-07 16:53:51

Nä,vad tråkigt!! =( Du hittar säkert ett nytt ställe =D



Sv:Det är bra att ha hund ibland ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela