*Lenas lilla blogg*

Loppis fynd !!!!

Publicerad 2012-07-28 12:42:13 i Loppis & secondhand,

Är hemma på delad tur.
Och jag gillar ju inte dom turerna...men idag så passade det bra för kyrkan har LOPPIS. :)
Så var dit en sväng nu på vägen hem... och hittade faktiskt några grejer.
Dom hade inte fått in så mycket grejer i år som dom brukar.
 
Men här är det jag hittade:
 
En gammal dokumet mojäng , 2 korgar och 5 meter tyg.
För detta fick jag betala den enorma summan  20 riksdaler.
5:- st.
 5 meter nytt tyg för en femma är väl OK...eller ??? ;)
Vad jag ska ha det till vet jag inte ännu.. men nått kommer det att bli.
Såååå... vad tycker ni om mina fynd???
:)

Kommentarer

Postat av: Anne-Sophie

Publicerad 2012-07-28 13:00:35

Villket fynd du gjort;)

Postat av: Anne-Sophie

Publicerad 2012-07-28 13:02:17

Fina saker för en liten slant;)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-07-28 16:28:39

Det var billigt! Gillar den där dokumentmojängen.=)

Sv:Haha såg det nu =D

Postat av: Nilla

Publicerad 2012-07-28 19:46:08

Ja det var fynd och bra pris...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela