*Lenas lilla blogg*

Vojne vojne vojne...

Publicerad 2012-01-27 23:34:27 i Allmänt,

Ibland kan man undra hur folk är funtade.
Har folk ingen humor.?!?!?!
Visst alla har ju inte samma sorts humor men ändå...
Men man behöver väl inte ta saker på blodigt allvar bara för det.

Tycker folk borde lära sig att det cirkulerar massa skojigheter på FB.
Visst det cirkulerar massa dåligt oxå.
Nu undrar ni förstås vad jag svamlar om eller hur ?!?! ;)

Detta cirkulerar just nu:


*Jag blir jävlat galen..... en sjuk människa har sökt upp mig.. Ringer, skickar meddelanden och sms hela tiden.. flera nätter har jag vaknat av sms.....vad skall man göra?? Polisanmäla??
Ni kanske känner igen den här personen??...*



Sen följer en länk som man ska klicka på.
Och när man klickar på den så kommer ens egna FB-sida upp.
Jag tyckte iallafall att det var roligt.

Man kanske ska sluta att tycka saker är roliga.
Sitta i ett hörn och vara tjurig.

ELLER ????

Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2012-01-28 08:58:28

Vaddå, var det nån som blev sur över det???? Jag tyckte det var skoj allafall :)

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-01-31 00:43:33

Hahaha, jag tyckte också det var lite kul =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela