*Lenas lilla blogg*

Vinterväder ????

Publicerad 2012-01-02 05:46:11 i Allmänt,

Vilket vinterväder det är.... plusgrader och regnet öser ner. ;)
Jag säger bara det... har inte snön behagat komma NU... så behöver den inte komma alls.
Nu vill jag ha vår och sommar.
Fast det var väl nån sån där spå tjofräs som hade spått att snön skulle komma i februari/mars.
Och då vill inte JAG ha snö.

Snart bär det av för årets första jobbpass.
Det blir nog inte så annorlunda emot sista passet 2011.
Det som skiljer det åt är väl att sist jag jobbade, hjälpte jag de gamla i säng... nu ska jag hjälpa dom upp ur sängen.
;)
Men ni får ha en bra dag.

KRAMEN !

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Publicerad 2012-01-02 15:17:20

Håller med dig om snön...hum. Idag skall det jobbas en stund i alla fall och lite träning.



God fortsättning på dig också. Kram Maria ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela