*Lenas lilla blogg*

Verkstaden

Publicerad 2012-01-03 07:10:16 i Allmänt,

Gomorron på er.
Här sitter jag ... trött som en hel elefant.
Inte för jag vet hur en trött elefant är men... ;)
Idag ska jag upp med bilen till verkstan... måste få bromsarna fixade.
Besiktningsgubbarna tyckte dom tog ojämt.
Fick hem bilen i förrgår från svetsning.
Usch för gamla bilskrällen.
Men man är ju tvungen att att ha bil när man bor som man gör.
Kollektivtrafiken kör ju inte så ofta här på landet.
Och absolut inte när jag vill... ;)
Hoppas bara han hinner fixa bilen på förmiddagen för jag ska iväg å jobba sen....
Måste nog ragga lite skjuts ifall att... :S

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-01-03 08:35:16

Hoppas att det går bra med bilen,

själv är jag ju gift med en bilmekaniker :)

Kram & ha en bra dag.

Postat av: Nett

Publicerad 2012-01-03 13:25:52

Hoppas att dte går bra, en bil är ju ett måste :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela