*Lenas lilla blogg*

Tisdag morgon !

Publicerad 2012-02-28 05:47:31 i Allmänt,

Tittar bara in en snabbis för att önska alla... god morgon !!!
Ute regnar det eller lite snöblandat tror jag det är.
Fast igår kväll dalade det lite snöflingor igen... :(
Nu vill jag ha V Å R !!!
Läste i nån tidning att våren kommer i raketfart nu.
Och den skulle bli varmare än normalt.
Och det låter ju inte helt fel... eller ??? :)

Nä stjälpa i sig kaffet och bege sig till jobbet då.
Har en kort dag idag så det känns skönt.

C U !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela