*Lenas lilla blogg*

Ring... ring.... ring....

Publicerad 2012-02-27 14:11:27 i Allmänt,



Blev väckt av telefonen i morse...
Det var bemmaningsenheten som ringde och undrade o jag kunde jobba...
För det fanns inga vikarier att sätta in på morgonen...
Men dom hade en vikarie till kvällen som kunde ta mitt pass då.
Snäll som man är så bytte jag pass... så det var bara att hoppa upp ur sängen och göra sig redo för ett förmiddagspass istället...

Så nu har jag eftermiddagen och kvällen ledig... :)

Kommentarer

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Publicerad 2012-02-27 14:35:24

Så det kan bli...men det kanske var bra :)

Önskar dig en fin dag och ny vecka. Kram Maria

Postat av: Nett

Publicerad 2012-02-27 15:10:52

Rätt skönt, då har du det gjort :)



Här, ja det var vår men nu snöar det.. blää

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela