*Lenas lilla blogg*

Foppa

Publicerad 2012-02-09 09:45:53 i Allmänt,

Var ju i stan igår... blev lite shopping. :)
Skulle ha tag i ett par nya FOPPA TOFFLOR... tycker dom är så bra att gå i på jobbet.
Fick tag i dessa.

 
Ett par lila...

Hittade ett par stövlar på REA oxå som fick följa med hem...


Ett par riktig vinterstövlar... det går det åt när man ska pulsa i snön.
Vi har ju fått lite mera snö i natt. :(

Sen var vi på MAXI och handlade då hittade jag Fleece strumpor för 20:-
Så då köpte jag 2 par.


Eller vad man nu ska kalla det för...blir nog varm om fötterna i alla fall. :)

Kommentarer

Postat av: Amanda N

Publicerad 2012-02-09 10:21:57

Längtar till våren! :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-02-09 19:41:46

Men du..du stickar ju sockar,haha! Dom ser goa ut iaf=D

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-02-13 05:53:27

Fleecestrumpor ska minsann jag också leta efter, det måste ju vara kanon i kylan... och inne när man har kalla tår =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela