*Lenas lilla blogg*

Dagens goda gärning

Publicerad 2012-02-21 17:41:46 i Allmänt,

När jag klev ur bilen här hemma efter dagens slit så hörde jag en katt som jamade så konstigt.
Jaha... det är väl grannens katt tänkte jag... men det var så lustigt jamande så jag började kolla runt omkring mej... och vad får jag se....


Jo... grannens katt som fastnat i räcket på min friggebod...
Han/hon trodde nog han/hon var smalare än den var..
Så vi fick hämta skruvmejsel och skruva loss en bräda för att få loss katten.
Så det slutade lyckligt för katten denna gång.

Kommentarer

Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Publicerad 2012-02-21 18:37:55

Aww, stackars liten!!

Postat av: onkis

Publicerad 2012-02-21 19:08:11

Men oj,vilken tur att du kom hem..

Postat av: Nillas Trädgård

Publicerad 2012-02-21 21:13:44

Stackars liten. Vilken tur att ni kom och kunde ta loss kissen :-)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-02-21 21:23:21

Oj,stackarn! Tur att du hittade den=)

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-02-22 10:02:37

Men oj stackars "liten"..tur att ni hittade innan något annat djur gjorde det.. <3



SV: Mmm har kollat på tradera och lite andra sidor..får klura vidare lite så får vi se sen.. =)



Tack för styrkekramarna, dom behövs.. <3



Kraaam

Sann

Postat av: Linda

Publicerad 2012-02-22 22:10:48

Vilken tur att du hörde katten. Ni får ta och gå en runda varje kväll ifall det händer igen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela