*Lenas lilla blogg*

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-02-14 07:53:05

:)

Nej,det va ju trist!!

Men jag hoppas att du får en bra dag i alla fall..

Postat av: Linn

Publicerad 2012-02-14 07:54:29

fast vi kommer fira det ändå :)

Postat av: Nett

Publicerad 2012-02-14 08:41:13

Haha, ja så skulle man kunna se det med!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-02-14 10:13:04

Haha ja den var ju bra ;D Här firar vi ändå bara lite smått med lite extra godhet och så håller jag som bäst på att baka alla hjärtans dags muffins till min fina familj.. <3



SV: Ja jag är övertygad om att man skall behandla andra som man vill bli behandlad själv.. =)



Ha en fortsatt fin alla hjärtans dag <3

Kraaaaaam

Sanna

Postat av: dalkullan

Publicerad 2012-02-14 10:50:55

Nää inte ska den ställas in :P



Men det gör inget, jag älskar lika mycket imorgon :)



Kraaam

Postat av: Gubben

Publicerad 2012-02-14 21:45:00

Måste varit så jag tänkte då jag helt glömt bort blomsterkvasten till frugan. Tack för en kanonbra förklaring!!

Postat av: Amanda N

Publicerad 2012-02-16 17:58:05

haha den var bra, men Alla hjärtans dag är ju ändå trevligt! fast det är ju alla dagar!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela