*Lenas lilla blogg*

Soluppgång

Publicerad 2012-12-07 06:19:30 i Allmänt,

 
Morning på er alla bloggläsare!
Idag visar termometern - 13,7.
Nu har Kung Bore vergligen tagit sitt fäste i gamla Svedala. ;)
Ska snart iväg och jobba ett kortpass... sen tar jag helg.
Vilket ska bli riktigt skönt.
Får se om jag klarar mej till jobbet idag utan missöden.
 
Hoppas alla får en bra dag och klä på er ordentligt så ni inte fryser när ni går ut.
 
 
Denna tog jag i går morse...solen som stiger upp över östersjön

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-12-07 07:57:57

Jättefin bild,
särskilt när man får sitta inne och titta på den :)

Postat av: Nett

Publicerad 2012-12-07 11:18:10

Vad skönt att ha en ledig helg framför dig :)

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-12-07 15:36:23

ja det var ju ingen brännande hetta när man kom ut i morse ;p

Postat av: cassie

Publicerad 2012-12-08 00:09:04

Sv: tack så mycket ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela