*Lenas lilla blogg*

Snö snö snö

Publicerad 2012-12-05 06:00:00 i Allmänt,

 
 
 
Morning!
 
Nu räcker det faktiskt med snö för i vinter.
Det behöver inte komma mer nu.
Precis lagom som det är nu.
Känner ju inte för att ge mej ut med bilen idag... men är ju tvungen. :(
Dagens schema ser ut på följande vis.
 
Förmiddagen studiebesök på annat demensboende.
Lunch på Dolce Vita
Eftermiddagen planeringsdag med diverse.
 
Sen i kväll ska alla gå ut och käka.
Så idag blir det att umgås med tjejerna på jobbet från tidig morgon till sena kvällen. :D
Tur man har bra jobbarkompisar ;)
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nett

Publicerad 2012-12-05 16:47:50

Ja inte slipper vi snöeländet!

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-12-05 21:29:26

Åå det snöar än! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela