*Lenas lilla blogg*

Back on the track again

Publicerad 2012-12-21 15:56:20 i Allmänt,

 
Efter att ha tillbringat natten i denna...
 
 
Och uppkopplad med denna...
 
 
Så är jag hemma igen :)
 
Har haft lite ont i bröstet till och ifrån ett par veckor nu... men i går så gjorde det ondare än vanligt och ville inte släppa.
så jag ringde VC men dom sa att jag skulle åka till akuten direkt.
Och det gjorde jag...helst skulle jag ta ambulans tyckte dom...GLÖM DET !!! ;)
Så jag tog min egen bil fast jag fick stränga order om att inte köra själv...( damen tvärtemot) :)
 
Nu har dom tagit massa prover så nu är mina armar lika färgglad som en färgkarta.
Gjort kondistest och EKG .
Finns inget fel på mitt lilla ♥
Och det var ju skönt det.
Så nu är jag Back on the track again.
:D

Kommentarer

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-12-21 16:52:54

Men fy va otäckt,
lova nu va rädd om dig så du snart mår bra igen.
Kram!

Postat av: Sanna

Publicerad 2012-12-21 21:16:41

Puh! Vilken tur att det inte var något allvarligt fel! Och tusen tack för julkortet! Själv har jag inte lyckats få iväg ett enda i år.. :( Men men..blir väl nya år! :)

Ha en riktigt skön jul! <3
Kraaaam
Sanna

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-12-24 08:36:32

Nämen usch vad obehagligt! Skönt att det inte var något :) Jag får också lite ont sådär ibland men brukar koppla det till den negativa stressen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela