*Lenas lilla blogg*

Morning !

Publicerad 2012-08-30 07:41:18 i Allmänt,


Ja jag har väl inte direkt tänkt stressa idag... men man vet ju aldrig ;)
Men finns säkert nån annan där ute i cyberrymden som kommer att göra det.
Men det hjäper inte att stressa... blir oftas bara värre när man gör det.
Vilken tur att man inte är en stressad person.
Kör ett kvällspass även idag.
Så ska väl ta en svängom med suglisa och kolla om växterna vill ha lite vatten...
Tur man har blommor som inte behöver vatten ofta... är skit kass på att komma ihåg att vattna dom.
Plastblommor kanske är en idé... Nääää.
Men ni får ha en bra dag ... vad ni än ska göra eller har tänkt göra.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2012-08-30 07:51:55

HAHA Ja se hur det gick för mig igår när jag stressade :)

Postat av: Onkis

Publicerad 2012-08-30 08:52:53

Ska nog heller inte rtessa idag,
förkyld & ledig..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela