*Lenas lilla blogg*

Loppis / Marknad

Publicerad 2012-08-25 19:27:00 i Loppis & secondhand,

Nu är vi hemma igen efter en trevlig dag med Zakarias och hans mamma & pappa :)
Först så var vi på Loppis.... men den var inte mycke att ha idag.
Köpte en liten leksak till Z.
Sen åkte vi vidare till Hultsfredsmarknad.
Där hittade jag däremot en ny Väska... :D
100:-
Jag är ju lite av väskoman...
 
Köpte även en snygg tunika...
100:-
Den blev inte så bra på bild.
Den är MYCKE snyggare IRL... :)
100% linne.
 
Sen avvslutade vi med middag på China restaurangen i stan....mums
3 små rätter åt jag...
:)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-08-25 21:11:07

Åh vad snygga saker du shoppat!! Väskan är kanonsnygg =)

Sv:tack tack! jag blev riktigt nöjd med mina fynd.

Postat av: Monika

Publicerad 2012-08-27 07:04:51

Snygg väska, den gilla jag :)

Ha en fin dag

Svar: Tack !
Lena

Postat av: jeanette sandelin

Publicerad 2012-10-30 06:51:30

wow vilken tunika! helt underbar. grattis till den.
kram från dalsland//

Svar: Tackar :)
Lena

Postat av: jeanette sandelin

Publicerad 2012-10-30 06:51:30

wow vilken tunika! helt underbar. grattis till den.
kram från dalsland//

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela