*Lenas lilla blogg*

I G E N !!!!

Publicerad 2012-08-08 09:18:56 i Allmänt,

Dan i dag blir inte som jag hade tänkt.
Utan det blir ett oplanerat tandläkarbesök I G E N !!!!
 
Har nu hållt på sen i oktober för att få denna tand rotfylld... :(
Var till käftis i förrgår och han fixade och donade I G E N !!!!
 
Fick en tid på torsdag nästa vecka för att göra det sista på tanden sen skulle det ÄNTLGEN vara färdigt.
Men igår så lossnade den provisoriska fyllningen I G EN !!!
 
Så nu blir det som sagt en resa till stan  I G E N !!!
 
:thumbdown:

Kommentarer

Postat av: anna

Publicerad 2012-08-08 09:54:07

neeej usch, dags att byta tandläkare kanske?! lycka till o hoppas att det blir bra nu... kram!

Svar: ska göra det när tanden är klar. (om den någonsin blir det) :/
Lena

Postat av: onkis

Publicerad 2012-08-08 10:10:21

Håller med anna,dags att byta tandis..
Hoppas att det går bra idag.
Kram!

Svar: ska göra det.
Lena

Postat av: Linda

Publicerad 2012-08-08 17:52:35

Usch, tycker som de andra. Byt redan idag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela