*Lenas lilla blogg*

Tack !!!

Publicerad 2012-04-22 23:35:12 i Allmänt,

Tack för alla krya på mej hälsningar.
Idag har verkligen inte varit en bra dag... hoppas att det är kulmen på förkylningen.
Kämpade mej igenom dagens arbetspass iallafall... nu är jag ledig tills på tisdag eftermiddag.
Så hoppas på att kunna bli frisk tills dess.
Undrar bara vart allt jäkla snor kommer ifrån... hur mycket får det plats med i skallen ???
Börjar likna Rudolf med röda mulen  !!!
Tur att vi inte är i juletid... för då kanske jag fått jobb med att dra tomtens släde...;)

Nu är det dax för bingen.
Försöka sova bort några av bacillerna.
Natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela