*Lenas lilla blogg*

SMULGUBBAR

Publicerad 2012-04-30 07:44:06 i Trädgård /Blommor/grönsaker/frukt,

Go´morron alla snyggingar !!!

Idag skiner solen och det känns väldans bra.
Tänkte tillbringa några timmar nu på förmiddagen i trädgården.
Ska ju jobba sen i kväll.
Igår så regnade det ju mest hela dan,
men blev bättre framåt kvällen så då han jag ut och fixa 2 små land.
Jag planterade även i en av balkonglådorna... men jag planterade inte blommor i den utan satte *SMULGUBBAR*
Får se hur dom kommer att trivas där.
För er som inte vet vad smulgubbe är så är det en korsning mellan smultron och jordgubbe.

Kommentarer

Postat av: Lena Bergstedt Karlsson

Publicerad 2012-04-30 07:56:12

Smulgubbar skall vara gott har jag hört. Har aldrig testat - lycka till! //Lena

Postat av: onkis

Publicerad 2012-04-30 08:15:44

Va härligt att börja och göra fint i trädgården.

Men själv ska jag snart åka och jobba.

Ha en bra dag!

Postat av: Tony Malmqvist

Publicerad 2012-04-30 10:40:03

Det där ser smarrigt ut :)

Postat av: Nillas Trädgård

Publicerad 2012-04-30 13:14:05

Det här var riktigt smart tänkt!!! Varför köpa petunior och annat när man kan få det minst lika snyggt med något ätbart?

Varför har inte jag tänkt på det???

Ha en trevlig Valborg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela