*Lenas lilla blogg*

Olika bloggar.

Publicerad 2012-04-26 16:24:22 i Allmänt,

Vad mycket olika bloggar det finns när man sitter och kollar.
Undrar hur många bloggar det finns sammanlagt. :)
Jag gillar bloggar om har korta inlägg, inte långa som man måste sitta och läsa i flera minuter.
Det ska gå snabbt att läsa dom.
Gärna roliga oxå.
Jag har ju några bloggar som jag följer nästan dagligen. Ni vet nog själva vilka ni är ;)

Sen finns det bloggar som har så mycket "lull lull" runt själva texten som gör att bara det är jobbigt att läsa.
Dom hoppar jag över när jag är ute på mina bloggrundor.

Bäst att sluta med mina funderingar innan detta blogginlägg blir för långt ... ;)

Kommentarer

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-04-26 16:45:41

Tjingeling!

Kika gärna in & delta i min veckans blogg tävling, drar 3 vinnare genom slumpen som även får stå i min meny en hel vecka, how awesome?! :D



-> http://linnhahne.blogg.se/2012/april/veckans-blogg-3.html#comment

Postat av: ~ L I N N ~

Publicerad 2012-04-26 19:35:40

Kul att du är med och tävlar, lycka till! :)

Postat av: Nett

Publicerad 2012-04-26 19:53:01

Håller med dig, blogginläggen får inte vara för långa, jag är den som kan ha svårt för att sluta skriva när jag sätter igång, men jag har lärt mig mer och mer med åren som bloggerska.

Postat av: Linda

Publicerad 2012-04-27 15:55:44

Sv: Tack:).



Ja, lååånga inlägg hoppas jag över! Jag försöker själv inte skriva så långa heller;). Försöker tänka vad jag tycker om att läsa och skriver därefter.

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-04-29 11:44:23

Japp, långa inlägg är inget för mig heller och jag följer inga som har det =) Det funkar inte heller om man läser många och varje blogg är en hel roman.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela