*Lenas lilla blogg*

Lördag 21 april

Publicerad 2012-04-21 09:37:34 i Allmänt,

Hallojsan alla bloggläsare!!!

Då är det lördag igen då.
Min lördag består av jobb.
Jobbhelgerna kommer ofta nu tycker jag.
Har kommit in i ett stim av *jobbavarannanhelg* :)
Förkylningen är inte bättre snarare sämre.. vilket jag inte gillar alls.. :(
Men med lite huskurer å piller å lite smått å gott så ska jag nog skrämma bort bacillerna igen...
Men ni får ha en bra lördag och ni får jätte gärna lämna en liten kommentar om ditt eller datt :)
Nu ska jag gå och ta en fight med dessa......



;)

Kommentarer

Postat av: onkis

Publicerad 2012-04-21 10:42:26

Hoppas att du får det bra på jobbet

och snart mår bättre.

Postat av: Mariette

Publicerad 2012-04-21 11:12:51

Ja, det är rätt, bara mota bort bacilluskerna. Ha en härlig dag på jobb.

Här är sol och ett underbart väder, hoppas ni också har det =)

Postat av: Annalena

Publicerad 2012-04-21 12:05:44

Hoppas du lyckas med att skrämma i väg bacillerna och kommer att känna dig bättre.

Önskar dig en skön helg :)

Postat av: - T O V E -

Publicerad 2012-04-21 15:56:00

Hejsan, allt bra med dig? :)

Postat av: aliengirl- louise drawings

Publicerad 2012-04-21 22:22:07

Hoppas du blir av med förkyldningen snart, det är rätt tråkigt när man är förkyld! :(

Postat av: Cilla

Publicerad 2012-04-21 23:17:48

Usch då,det lät inget vidare. Hoppas att du skrämmer dom rejält =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela