*Lenas lilla blogg*

Fågelkvitter

Publicerad 2012-04-26 06:27:57 i Allmänt,

Vilken symfoni av fågelkvitter som mötte mej när jag klev utanför dörren nu på morgonen. :)
Att man kan bli så glad av lite fågelsång :)
Inget annat som hörs än fåglarna som kvittrar... och lite lagom småhuttrigt.
Rätt skönt faktiskt.
Även om man är trött som en gnu.
Snart iväg och jobba igen.
Men snart är det helg och en LEDIG sån :)
Enligt vädergubbarna så ska det bli skapligt väder i helgen.
Och det tackar man ju inte nej till.

Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2012-04-26 07:36:02

Våren är verkligen den mest energiladdande årstiden...Haha eller ja, det kanske är så att man är mest ut tömd med som gör det...HAHA papphammar....det är grejer det :-D ha en skön dag // Annika

Postat av: onkis

Publicerad 2012-04-26 07:44:37

Härligt när fåglarna kvittrar i träden..

Ha en toppen bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela