*Lenas lilla blogg*

Tandläkaren

Publicerad 2011-09-28 07:34:58 i Allmänt,

Idag skulle jag till tandläkaren... men dom ringde återbud i går...
Ojojoj så lessen jag blev för det ;)

Men måste in till stan iallafall idag... har massa små ärenden som jag måste styra om.

Har precis suttit och lagt in alla räkningar... lika skoj varje gång... :(

Om man ändå en enda gång kunde få behålla hela lönen och bara gör sånt man vill för.

Ha en bra dag mina vänner...
Och glöm inte att lämna ett litet litet spår efter er i form av en kommentar.
Blir så glad om ni gör det.
:D


Kommentarer

Postat av: Marias Hörna - Njut av Livet ♥

Publicerad 2011-09-28 08:41:46

Men va trist att du inte fick komma till tandläkaren idag. Sörjer med dig :) Kram Maria

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-09-28 21:54:20

Det hade inte vart fel att få behålla en hel lön...nångång =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela