*Lenas lilla blogg*

Vän Award

Publicerad 2011-10-05 19:27:30 i Allmänt,

Har fått en Vän Award av CillaPilla. Blev Kanon glad för den.
Tack än en gång Cilla. :)




Awarden går ut på att fullfölja meningarna nedan och sedan skicka vidare.

När ingen ser eller hör brukar jag... prata med mej själv. :)

Jag går aldrig hemifrån utan....min mobil.

Min blogg heter som den gör för att.... det var det jag kom på just när jag startade min blogg.

Vågade jag skulle jag.... ja vad skulle jag göra då??? Det vette katten...;)

Om 10 år så kommer jag... fortfarande sitta här och blogga. :)

Då ska jag ge denna Award vidare då...
Då ger jag den till följande personer:

Nett

Mariette

Carina

Carina

Maria

Skulle gärna vilja ge till flera men nu är det dessa 5 som får den.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-10-05 20:56:39

MÄH!!! MIG DÅ????

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-06 14:30:34

Sv: Tack:).



Vilken fin award:).



Krya på dig.

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-10-09 14:29:43

Du är guld! Tack så mycket!

Postat av: ♥ Carina ♥

Publicerad 2011-10-11 20:18:46

Tack vännen! Nu gjorde jag den förra måndagen så det får räcka :) Tack ändå för att du tänkte på mig!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela