*Lenas lilla blogg*

Fredag igen...

Publicerad 2011-10-07 06:03:46 i Allmänt,

Morning !!!!

Fortfarande förkyld. :(
Sista jobbpasset denna vecka väntar.
Börjar 1 timme tidigare för att en  är hemma och vabbar idag.
Förhoppningsvis så kan jag sluta 1 timme tidigare istället :)
Bara hoppas vi får in en vikarie idag.
Vi har lite annat vi måste förbereda på jobbet idag.
Sånt som vi normalt inte sysslar med.
Men det är roliga förberedelser så....
Vad det är ska jag berätta senare... :)

Ha en bra dag alla...

* Och börja dagen med ett leende så har du det avklarat. *
;)

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-10-07 22:15:55

Tycker alla är förkylda nu. jag har klarat mig än..peppar peppar=D



Sv:tackar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela