*Lenas lilla blogg*

Bästa vännen Marie

Publicerad 2011-10-26 11:37:13 i Allmänt,

Har haft min bästa vän Marie ♥ på besök sen igår. :)
Vi ses och hörs av alldeles för sällan nu mera.
Vi satt uppe och snackade till efter kl 1 i natt.
Det var precis som förr :)
Tyvärr så åkte hon vidare redan idag :(

Men farmors lilla gullunge kom på oväntat besök en stund idag oxå.
Han börjar vara med mer nu så det börjar bli riktigt kul.
Skrattar åt farmor...men det måste bero på att hon ser så kul ut ;)

Ha en fortsatt bra dag.

:)

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2011-10-26 16:56:58

Tävla om ett hemligt paket värt 700:-!

http://hellolinda.blogg.se/2011/october/tavling.html

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-10-26 22:34:29

vad trevligt ni verkar haft det =D

Postat av: lena johansson

Publicerad 2011-10-28 11:35:02

Ja du ,jag vet hur det är.Jag träffade min bästa vän nu när jag vad nere i Tranås,hon va ju med oss till ullared.Man ha ju ett och annat att prata om,men hon och jag ha väldigt bra telefornkontakt med varandra.Men då hade ni än hel del att prata om kan jag tänka mig,då få be henne komma ner till dig och stanna hos dig en vecka elle nåt så ni hinne med att träffasite mera.Du få ha det så bra nu.kram..........

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela