*Lenas lilla blogg*

Stan idag !!

Publicerad 2011-11-09 20:09:41 i Allmänt,

Idag har jag tillbringat största delen i den stora staden.
Skulle ju till optikern med mina glasögon eftersom jag fortfarande efter nästan 4 veckors användning inte kunde se i dom som jag skulle :( .
Så nu är jag utan glasögon ett par veckor för dom skulle göra om dom till en annan sorts glasögon.
Fråga mej inte vad det heter ;)  

Sen var jag och fikade med gulliga Lollo. :)
en fd. jobbarkompis
Vi satt och snackade och hade väldigt trevligt.
Sen gick vi en sväng på stan.
Och jag hittade faktiskt det jag efterlyste härom dagen.
Vicksstift till näsan.
Hittade det på apoteket..... fast dom har bytt namn på det.


Sen fick jag tag på ett par UGGS.


Xtra-pris på din sko. 99:-

Sen åkte jag och hälsade på mitt lilla barnbarn ♥
Hade ju inte sett honom på nästan 14 dagar.
Han är så go´. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela