*Lenas lilla blogg*

Städning vs. Shopping ????

Publicerad 2011-11-21 09:33:12 i Allmänt,

Ja i går var det den stora frågan...

STÄDNING eller SHOPPING ?????

Vilket tror ni vann ????

NU gissade ni FEL !!!! ;)

Det var juh shoppingen som vann.

Det var sånt tråkväder så gubben och jag drog till Västervik och shoppade lite smått och gott.

Fick tag i lite kläder.

     
(klicka på bilderna för större format)

Koftan är jätte mysig och gosig.
Dom andra kläderna hittade jag på en reaställning.
Alla kläder på den ställningen kostade... trot om ni vill men...15:70 /st
Kunde ju inte låta bli att köpa då.
Eller rättare sagt fick ju kläderna av min kära gubbe ♥ :)

Gubben fick oxå tag på en del kläder fast inte till samma låga pris som mina.
Kan ju nämna att kläderna är köpta på
Lager 157

Kommentarer

Postat av: Mariette

Publicerad 2011-11-21 15:45:53

Nu blev jag ju inte alls avis hihi

Postat av: onkis

Publicerad 2011-11-21 18:33:12

Både snygga och billa kläder,kan ju inte bli bättre.

Kram!

Postat av: Cilla

Publicerad 2011-11-21 20:44:23

WOOOOW! 15:70, JAG VILL DIT!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela