*Lenas lilla blogg*

Dis och dimma

Publicerad 2011-11-06 10:27:55 i Allmänt,

Disigt och dimmigt ute...
Det har det varit i flera dagar nu.

Var och gick vår "nya" slinga nu på morgonen.
Mycke lättare att hitta nu när den är uppmärkt med band. :)

Igår var vi och hämtade en våningssäng som jag köpt av en jobbarkompis.
Ska ha den ute i gästrummet.

Framåt kvällen gick vi bort till S & B för S fyllde år.
Där vi fick god smörgåstårta och lite gott att dricka.
Det var trevligt.

Idag tänker jag nog mest sitta i soffhörnet och sticka lite.
Har ju några beställningar jag måste göra.
:)

Ha en fortsatt trevlig helg.

Titta gärna in på LENASALSTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela