*Lenas lilla blogg*

TRÄNINGSTIPS

Publicerad 2011-05-16 07:09:57 i Roligheter,

Jag har ett jättebra träningstips:

Håll en 2,5 kg potatissäck i varje hand.
Lyft sedan armarna rakt ut och stanna i den positionen i en minut.
Gör detta varje dag.
Öka till 5-kilossäckar och sedan 10-kilossäckar allt eftersom du blir starkare.
Tro det eller ej, men jag har efter mycket träning kommit till 25-kilosnivån!


När du känner dig stark nog på denna nivå kan du prova att lägga en potatis i varje säck.






(snodde denna av minitjejen) :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-16 13:30:48

Hej!!

Har frågestund på bloggen ställ gärna någon fråga: http://ampii.blogg.se/2011/may/fragestund-2.html



Och så har jag tävling om en ONEPIECE ta chansen å va med: http://ampii.blogg.se/2011/may/tavling.html



KRAM (L)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela